BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 12, 2010

2 mggu selpas tu.....

Hri nie aku bangun pgi aku tengk kwn aku sedih je..
aku x thu knapa dia begitu..tpi dpt rasa sesuatu....aku xthu knapa aku merasakan sebegitu......

aku rasa cukup ar utk semua nie..
aku msj ke wnita tu...aku bg thu yg aku dan relakan ye dgn kwn aku tu...
lau ye couple pon aku dah x kan terluka...and aku mitak sngt dia jga kwn aku tu...
aku anggp shbt aku tu mcm adik aku....sedih atau gmbira dia rasa...aku pon rasa mcm tu....aku bg thu yg aku dh happy sekrg..walau aku senalik nye...hanye tu je yg aku bleh menyengkan hti nye....
aku cuba ckp berkasar dgn ye...dia tnye aku...knapa aku kte mcm nie...
N dgn selumber nye aku jwb.."saje je"......xda pe pon....tu je aku bg thu ye...and aku pon x bls dh msj ye...cukup ar terus kan konflik nie...aku dah x sggup lagii....biar lah aku kehilgn dia dlm hidup aku..asalkan dia bhagia..tu je yg aku bleh katakan...

0 comments: