BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 12, 2010

31.12.09(mlam tahon bru)

Pada mlm nie kwn aku telh putuskn hubungn mereka berdua..

nie semua kerana berpunca dri aku..knapa aku msih sedih..knapa???..
knapa sush sngt aku nk trima semua nie....knapa aku x redhor je dgn ketentuan yg telh ditetap kan utk aku ni..
mlm thon bru...semua org kuor g smbut thon bru..tpi aku 3 org nie duk main ym....kwn aku n wnita ni on web cam...aku x sggup nk tngk kwn aku nie..dia ngs...wanita nip on sme...kerana ku mereka terpksa putus...krana aku!!!..
walau pon mereka x slhkn aku...tpi aku thu nie slh aku....aku x thu pe yg berlku nie....mlm tu aku x leh tdo..aku Cuma ym je smpai pgi.....air mta yg jtuh dri shbt dan wnita yg aku syg mmbuat aku mngs same....mereka terpksa korbn kn cinta krana aku....mgkin klau org lain...xkan buat mcm nie....trima ksih keran sggup jg hti aku...
Msa nie bnyak berlaku sesuatu...aku aku x leh nk terngkn....biar aku bertiga je lh yg thu pe yg aku bertiga ym mlm tuu..

0 comments: