BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 12, 2010

rasa hatIII

bila ko oranG baca je tajuk mesti dah pelik kan??.tu hanya aku saje yg tahu..
aku bnyak mengenali hati budi dalam kehidupan aku nii!!!!
aku sanGaT mencintai seoranG wanita dan bEgtU juga dgn kawan aku.
malahan kami merupakan kawan seperti saudara sendiiiriii..
aku tidak sempat berfikir apa yg perlu aku lakukan...
wanita yg aku cintai adalah sahabat aku sndiri dan aku telah memutuskan menarik diri dari masalah nii...
aku tidak sanggup melihat kami bertiga terluka...
aku cuma mahu hanya aku yang merasa kepedihan dan kelukaan ini.
aku membiarkan mereka terus berhubungan,walaupun hakikatnya berat hati aku untuk menerima semua inii..
namum ku kuat kan semangt dan aku cuma mahu hanya aku aku terluka,asalkan shbt and wanita yg aku sayang gembira..
aku tidak menghiraukan perasaan dan hati aku..
namum ,kawan dan wanita aku ini tidak mahu melepaskan aku dan kami bertiga bercadang memutuskan tiada pertalian cinta antara kami bertiga..
antara aku dengan wanita itu .
atau
sahabat aku dengan wanita itu.
.tapi perasan aku sering bertanya,antara aku dengan kawan aku siapakah yg paling dia cintai???

jawapan darinya cuma...
"kami berdua merupakan lelaki yg dia sayang dan dia tidak mahu ada yang terluka antara kami berdua...
akhirnye kami berkawan....aku tidak tahu adakah aku akan menerima keputusan sekiranya dia memberitahu.....
aku takut untuk mengetahui jawapannye...akhirnye kami bertiga kawan....


Tapi..!!!! aku merasakan wanita yg aku sayang ini telah berubah...
dulu time nak tidur mesti dia selalu call aku
waktu subuh dia kejutkan aku...
time aku free dia sellu send msj pada aku..
tpi sekarang berbeza sangat....
msj pun jarang dan call pun dah tidak ada lagi kalau time nak tidur...
aku tahu kenapa...!!!tapi biarlah aku simpan dalam hatiku ini dan biar aku saje yg tahU......
aku cuma nk doakan dia bhagia di samping orang yg dia sayang.
tapi percayalah yg aku tidak pernah buang perasaan syg aku terhadapnye....aku sanggup memutuskan persahabtan sebelum inii krana aku mahu orang yg aku syg nii bahagia..
walaupon hakikatnye aku rela,tpi jauh dalam hti aku..aku hncur....
hanya mengis yg dpt tenangkan perasaan aku...
bila aku melihat dia menelefon sahabat ku....
aku rasa skit....
aku rasa pedih....
aku tidak sanggup kehilangn dia...
aku tidak tAhu ,adakah sahabat aku juga merasakan bgitu...
tapi aku pernah bertanyakan pada nya..
dan dia cuma jawab yg dia rela dan xrasa apa pun...
tpi tu hanya dia saje yg tahu...!!!
selama nii time aku ada mAsalah,dia lah tmpt aku luahkan perasaan aku...
dgn dia lah aku nangis....sebalik nye dia pon begitu...
hati aku berkata, yg aku akan kehilangan nye dan aku selalu percaya dengan kata hati ku
sukar aku percaya yang aku dan sahabat ku jatuh cinta pd wanita yg sama.....
mengapa lah benda macam inii berlaku ya allah???

aku tidak tahu apa bakal terjadi dengan perhubungn kami selepas iniii!!!
aku takut sangat2 kerana aku takut akan kehilangan wanita yg aku syg dan sahabat yg aku syg...
aku mengharapkan kami bertiga kekal berdampingan.....

0 comments: