BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 12, 2010

siapa Dia di Hati mU

19.12.09 merupakan hari yg pling aku tunggu2.....

program kami bbq at bukit besiiii....
bnyk detik kegembiraan berlaku disini begitu juga kedukaan....
pada awl program aku bEgItu gEmbira.....
tpi pda akhir program, hnya aku yg tAhu APA perasaanku..
jwpn yg ku tunggu selama ini, siapakah di hatI MU????akhir nye terbongkar..
jwapan nye bukn lah aku.....
aku tidak dapat bertahan diri..
aku hnye sedih,pilu dan juga kecewa..
aku menangis tpi aku cuba bertahan supaya kwn ku yg lain tidak nampak apa yg aku alami.....
tapi hanye adik wanita yg ku cintai je yg nampak aku menangis di atas teratak terapung....
adik nye bertanye..
”ery nangis ke long????
tapi wanita tu hanya diam membisu...
dia mohan maaf dri ku..
dia sayang pada aku,tapi hanya sebagai sahabat..
krana cinta nye telah mati semasa aku telah couple dgn org lain...
ni lah silap aku.......
krana aku tidak menyedari yg dia sayang pada aku...
sekrg bagi nye terhadap diri ku hanya lah sebagai seorang kwan ,sahabt,abg and sebahagian dri family nye......
ko org msti nk tahu respon dri aku kan?????

aku pts kwn dgn nye..
aku tu ni adalah alasan yg paling bodah kan???
tapi aku hanya aku yg thu apa telah aku lakukan....!!!!!
knpa lah ko orang tidak tanye siapa yg dia pilih tuUUU???
ko org fikir lah sendiriiiiiii......
hnye yg dpt aku kte kan sekrg....
aku terluka....
aku x mgkin sembuh..
aku putuskan hubungan dengan nya..
diri ku berpura2...aku akan cuba tersenyum selagi aku mampu...

0 comments: